donderdag 20 februari 2014

Plussize Fashion: Denim, jeans, spijker!

Zoals jullie wellicht weten ben ik een echt spijkerbroeken meisje. (Wist je dat niet, dan weet je het nu.) En zoals jullie allemaal ook waarschijnlijk wel weten is het vinden van goed zittende jeans een lastige zaak. Voor zover ik heb gemerkt zweert iedereen bij zijn eigen merk/model. De een doet aan een skinny (ik sinds kort ook), de ander houd het bij een bootcut. Niet iedereen houdt van jeans, maar als je er wel van houdt dan heb je de aankomende drie weken feest. De MS Mode, het merk waar ik al jaren mijn jeans koop, heeft namelijk weer een Denim actie!

Jaren geleden kocht ik er mijn favoriete jeans, model Rose. Een rechte, wijde jeans die zo lekker zat en er heel goed uit zag. Ik heb ze veel gedragen en meerdere kleuren gehad. En toen.....heartbreak...gingen ze uit het assortiment! Ik stapte over op bootcut jeans en slimfit jeans. Daar voelde ik mij ook goed in, maar ik miste de Rose. Meer mensen, schijnbaar, want ze is weer terug! Yay! En deze mooie donkere staat op mijn verlanglijstje.
Ook op mijn verlanglijstje en nieuw voor mij, net zoals ik pas sinds kort een tregging draag, is de  boyfriend jeans! Ik zag 'm van de week in de Margriet waar Hermina van Wondervol er eentje aan had. Al wel vaker gezien natuurlijk, maar iets in de foto van Hermina maakte dat ik overstag ging. Ik wil een boyfriend jeans. En het gaat deze worden:
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe hij te combineren zal zijn met items uit mijn (overvolle) kledingkast, maar ik zal er vast wel iets bij hebben zitten.  Als ik iets gevonden heb maak ik foto's en zet ik ze op Facebook!

Oh en gekleurde jeans......ook zo leuk! Vorige week liet ik de nieuwe seizoenskleuren zien en ik ben verliefd geworden op de rood/roze kleur. Ik ben nooit gek geweest op rood of roze maar deze combi kleur is geweldig. Ook in een broek.....




Ooooh  wat zal ik mijzelf moeten inhouden om niet alle jeans te kopen de komende weken. Er zijn ook leuke jeansrokjes, en jeansblouses (al ben ik nog niet helemaal overtuigd of ik ze leuk vind of niet) en ook jeans gilets (ook nog niet overtuigd).

De Denim Actie loopt voor drie weken. Dus als je nog nieuwe spijkerbroeken nodig hebt.......

2 opmerkingen:

  1. He wat leuk ik wist niet dat MS ook boyfriends jeans heeft! Op de foto in Margriet had ik er eentje van Zizzi aan. En ik denk dat ik m ook ga halen, want ik voelde me er wel heel ok in! :) Leuke blog Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn broek is binnen hoor! Zo leuk!
      Die van Zizzi stond jou echt heel goed! Leuke foto trouwens. Eentje voor in het plakboek. ;)

      Verwijderen