zondag 2 maart 2014

Outfit van de Maand: Maart 2014

Meteorologisch is de lente begonnen. Als je de afgelopen week neemt, is het inderdaad wel zo. Regen, maar ook zon, een temperatuur veel te hoog voor de tijd van het jaar, zingende vogels, krokussen, narcissen en al heel wat pollen in de lucht (hatsjoe).
Ook in de mode is het voorjaar los gebarsten. Fijne kleurtjes en lichtere stoffen. Ik heb zo'n zin om het allemaal aan te trekken! Op Facebook heb ik een foto album met mijn wensenlijstje voor dit voorjaar en zomer. Het raakt al aardig vol.

Maar voor mijn denkbeeldige 100 euro heb ik deze maand de volgende outfit voor jullie:

Had ik al verteld dat ik weer verliefd ben geworden op roze? Op deze mooie zacht roze en op het warme rood/roze, wel te verstaan. Zuurstok roze doet het nog steeds niet voor mij. En zalm roze ook niet. Deze broek van Promiss heeft een mooie pasvorm en kun je met allerlei stijlen dragen.

Zwart-wit blijft ook in. Zelfs vind ik het niet altijd even mooi. Sommige prints zijn mij te schreeuwerig. Deze vind ik heel mooi en warm.

Door een gekleurde broek met het zwart-wit te combineren wordt de outfit warmer en vriendelijker. Ook wat meisjes achtiger door het roze en met de ballerina's doet het een beetje jaren 50 aan. Ik vind 'm leuk!
Laat het voorjaar maar losbarsten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen